Pages

Monday, November 21, 2011

Aku harap..

Salam..

malas nk taip panjang2
just nk cakap yg..


AKU HARAP MALAYSIA MENANG LA MALAM NI LAWAN BOLA NGN INDONESIA

Aaaaaaaminnn...




Tuesday, November 15, 2011

cara pujuk pakwe/suami merajuk

salam..

ha ha.. tora datang lagi.. dengan...kipas angin terbang..
ceh , bajet lawak la ko wat cmtuh niza ..
sudah laa..

................................................

halimunan : mane ko g ar niza? x reti update blog?
niza : wei, aku sebok la..ko ape tau.

halimunan : aku tau la..aku nampak la..
niza : ape yg ko nampak ? ce cite ce cite

halimunan : ado la..biar eden jo tau..
niza : iyola ekau tuh ..hoh.

* di atas ialah imaginasi semata2 , xde kene ngena ngn apek jual surat khabar lama.*

....................................................

ini entry utk sesape yg tgh/slalu/suke gaduh ngn partner anda dan dia merajuk!
what? lelaki merajuk?!
what de hek?
eh, korg igt laki tak tau merajuk? tau ...tp tak tau la cmno nk cakap..

..........................

1. kalo dia merajuk , cube belikan mainan kesukaannya..tora, dendang, keta kontrol, sape yg bnyk bajet leh la belikan monorail..leh dia test drive sekaligus bukak company sendirik.

2. kalo dia merajuk, cube masakkan makanan feveret dia..telur goreng, telur rebus, telur hancur, sardin atau pun berikan buku masakkan supaya dia boleh pilih lauk apa nak.pastikan korg pandai masak, kalo tak, blanje je la kat kedai, jahanam dapur korg tuh.

3. cube nyanyi utk dia, nyanyi la lagu romantik2 , bukan lagu selamat hari jadi...ye..

4. ugut dia , kata yg anda akan terjun bangunan kalo still merajuk lagi, giler extreme..

5. wat banner gambo yg "sudikah awak maafkan saya?" dan gantung kat bangunan opis dia. amacam ? ada brannn?

6. buat2 nazak. jadi dia akan cemas dan menunjukkan kaseh syg nye kt anda. time tu bolehlah anda cakap.."just kidding ! " try tgk reaksi cmne, ada rase kene lempang kot.

7. sape yg wat sume cara di atas ada lah agak bongok kecuali no 2 sbb aku pnh cube hahaha


*tahniah kepada mereka yg bertunang/bernikah/berkahwin pada 11.11.11*
*tahniah kepada ila sbb telah berjaya kuar dr umah sewa haha , jgn lupe jemput aku dtg makan*