Pages

Monday, January 30, 2012

Doa

Assalammualaikum..

msti ramai sebok dok cite pasal anugerah juara lagu malam td kan?

dah la tuh..biarlah awan nano tu menang

dh dia terer nyanyi..menanglah dia

hahah

eh,
aku nk bg doa sebenarnya

nk share ngn semua

tu pun aku search dlm internet td

moga ia memberi manfaat pd kita semua



Doa Untuk Ibu Mengandung

Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam.


Amin ya Rabbal Alamin..


oh ye

minggu ni bnyk cuti

hihi

suke sgt

rabu ni cuti ari wilayah

senin dgn selasa keje

rabu cuti

khamis ngn jumaat keje

sabtu ahad cuti

isnin ngn selasa mnggu depan cuti lagi

wah...

sonoknye..

x sabar nk cuti weh

aku harap sume org akan gumbira cuti ni

bestnye...



5 comments:

ralphrazaq said...

selamat bercuti niza..jaga kesihatan ye

nizarina said...

selamat bercuti gak utk ko..
g jalan mane cuti nnt?
hehe

ralphrazaq said...

xd plan lagi la beb..hehe

nida tecit said...

doa yg berguna. insyaAllah da dapat baby nanti aku bukak entry ko yg nih. hehehe

nizarina said...

ralph : x pelah, lepak kt umah je pun best gak kan haha

nida : ala, ko print la siap2 doa ni, nnt mst ko lupe haha pastu tampal kt bilik ko. dasat x?